Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту


  images (1)111.JPG Кожний громадянин має право звернутися до Коломийської міської ради
, як до органу місцевого самоврядування із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються її діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, наступним чином:    

- написати заяву та подати особисто або через уповноважену особу у відділ звернень (кабінет №11 на першому поверсі міської ради), або надіслати її поштою за адресою:

Коломийська міська рада, пр. Михайла Грушевського, 1, м. Коломия, 78203 (взірець заяви);  

- електронною поштою tower.ko_sz@i.ua або заповнивши форму на сайті

- за телефоном (03433) 2-68-58 (відділ звернень);

- на цілодобову диспетчерську службу міської ради за номером 0 800 50 33 03;

- на "гарячу" телефонну лінію міської ради щоденно, крім вихідних та святкових днів: з понеділка по четвер з 8:00 год, до 17:15 год., п'ятниця - з 8:год. до 16:00 год. за номером (03433) 2-68-58;

- на телефон довіри міської ради щоденно, крім вихідних та святкових днів: з понеділка по четвер з 8:00 год, до 17:15 год., п'ятниця - з 8:год. до 16:00 год. за номером ;

- на особистому прийомі до керівництва міської ради згідно графіка;   

- Урядова «гаряча лінія» - 1545 (цілодобово), «гаряча лінія» для підприємців - 0 800 503 045 ( ДУ "Урядовий контактний центр")

Актуальні питання, з якими звертаються мешканці міста

Звіти відділу

Законодавчі і нормативні документи, що стосуються розгляду звернень громадян 

* Закон України "Про звернення громадян"
Розгляд звернень громадських організацій
Відповідно до частини 5 статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» Касаційний адміністративний суд у складі Верховного
Суду розмістив рішення, у яких викладено правові висновки, обов’язкові для застосування у подальшій роботі, зокрема:         
Постанова Верховного Суду від 31 жовтня 2019 року у справі№813/1960/18       
Ця Постанова містить обов’язкові для застосування висновки щодо поширення дії Закону України «Про звернення громадян» на звернення громадських організацій та їх керівників (пункти 36 та 40 Постанови).
* Указ Президента України про першочергові заходи щодо звернення до органів державної влади
* ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»
* ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»

Прийом громадян здійснюється у робочі дні з 8.00 до 17.15 (в п'ятницю до 16.00)

Обідня перерва з 12.00 до 13.00. Вихідні дні – субота та неділя.

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (03433)26858, кабінет №11 на першому поверсі.